Pages

Wednesday 8 August 2012

Oh.. jari kaki ku yang terlanggar bucu besi…

                    Nah…saya tahu rupa kaki saya burok.. saya nak tunjuk juga bengkak tue wehhh…


Weh.. malang tidak berbau.. jari kaki saya yang paling kecik dan paling hujung sekali sangat sakiiiitt.. ini adalah kerana saya terlanggar bucu besi kerusi klinik.. sangat sakit korang… semalam saya bawa anak pergi ke klinik.. yaya demam ..  nak bangun nak cari yusouf yang tak reti duk diam tue time tue tulah..aduhhhhh.. sakit tak tahu nak cerita macamana..menitik air mata saya menahan sakit yang nyut.. nyut.. nyut.. ...

So pagi nie terhencot-hencot.. rasa lambat jek.. sakit sakit sakit.. hari ini rupa pun dah biru ungu pastu bengkak juga ada.. tetiba sedihhhh… sebab teringat mak.. saya yang terlanggar bucu besi jari kaki nie pun dah sangat sakit.. mak saya yang patah kaki tue.. mesti lagi sakit… Pernah tak korang alami kesakitan seperti ini.. sakit kan langgar bucu.. mau ambik masa nak baik…

No comments:

Post a Comment