Pages

Thursday 16 August 2012

Kerja Rumah Selepas Sahur..


Ikut perancangan, mungkin malam ini kami sekeluarga balik kampung..  jadi saya pun lepas sahur tak tido ayam dah.. thehehe.. buat ler apa yang patut, bagilah rumah tue berseri sikit.. kain baju dah lama saya lipat .. yang basuh dah saya sidai.. rasa lapanglah sikit.. senang sikit bila anak2 tido jadi takder sapa nak kacau saya buat kerja rumah ..

Last touch up.. saya cuci bilik air.. hahahahahha.. so sekarang kat ofis rasa mengantuk gila pulak.. hehehehehehe..

Langsir tak tukar.. apa pun tak tukar mahupun tambah Cuma kemas dan bersihkan apa yang patut..

Hari ini encik kekanda cuti, saya dah pesan dia kena cuci kipas dan tingkap.. pakai vacuum… sedut habuk terus jadik takderlah kena sapu lagi.. selalunya kami vacuum jek.. setakat hari ini .. semuanya bereh…  bersederhanaan..

                                     Ruang Keluarga Menonton TV  dan tido-tido ayam
                                Ruang Keluarga lepaking sambil bertentang mata.. apaka????



No comments:

Post a Comment