Pages

Monday 13 August 2012

Hujung Minggu Di Klang..


Berbuka puasa di Klang..  menyahut jemputan dari kakak saya untuk datang  makan..yeah.. oleh kerana pada hari itu juga hari jadi saya .. jadi saya pun belikan kek jamu anak –anak buah yang berderet tueh.. hehehehehe… meriah sangat pasal semuanya ada.. Abah, Mak Siah, Mak Tie, adik beradik, adik  ipar,bakal adik ipar, abang Ipar.. ramai ah… so.. happening sangat..

Lepas tue.. pasang pula channel Astro Warna.. apa ke tue .. karot komedi.. saya pun tak tau lah mende ntah tajuk tuh… lagilah gamat suasana.. oleh kerana abah belanja Nasi Arab.. jadi Along kakak saya dikerah untuk membuat Kari Daging.. walah.. sedap hilang menjilat tapak tangan wa cakap lu.. pastu kan.. ada karipap sardine.. walaweh.. sedap hingga berketul-ketul saya makan..

Kenyang-kenyang-kenyang.. so.. acara akhir sebelum saya berangkat pulang ke rawang.. saya pun potong kek..  kek aiskrim permintaan mak Saya…

Dan balik tue saya pun terus tido dan tak bangun sahur.. theheheeheh.. tido mati ke hape nieh..

Gambar cilok dari blog ahkak saya…. Theheheheeh tima kasih..

                                Tu dia.. sampai ke depan pintu masuk nooo..

Tu dia.. ramai tak ramainya kami

                 Kek tulis nama saya tapi ada sambutan tersirat..ada makna wehhh..
                 Yang kat tepi tue baju kelabu seluar track tu saya.. huih.. Gebu kan.. tau dah!!!!

No comments:

Post a Comment