Pages

Wednesday 8 August 2012

Lagu Raya Lama yang Sentap…


Korang ader lagu feveret tak???? Confirm korek hidung.. mesti ader punya… lagu raya nie memang lah kan.. best jer rasa.. meriah jek rasa.. ada lagu raya yang gembira tak renti-renti…bila dengar jek.. rasa berbunga-bunga..

Ada pulak lagu raya sedih tak boleh blah.. mahu menangis kelaur hingus hijo.. sedih sedih sedih.. lagu raya tak dapat pulang berhari raya.. mau tak meraung wehh…

Saya kalau dah nak dekat raya.. nak bersih rumah tue sebelum pulang  ke kampung.. saya mesti pasang lagu raya.. theheheh.. mood tue rasa best jek.. mood rajin jek okey.. tak rasa penat tauw… pastu buat kerja rumah lajuk jek..

Lagu kesukaan saya samapi mati.. lagu saloma.. seloka di hari raya.. alah minta mak.. kuih sepotong saya mahu makan kerna perut kosong  pastu satu lagi.. hail amir dengan uji Rashid.. usahlah abang membuang waktu .. marilah kita ke rumah bonda.. ooo

Lagu nie kalau ulang-ulang ulang.. sampai telinga berdarah pun takper.. thehehehe tapi walaupun saya ini golongan muda.. heheheeh saya tetap suka lagu- lagu raya lama.. lagu baru tak lekat di jiwa.. rasa merapu jek.. macam tak best nak dengar ulang-ulang-ulang.. lagi saut pantang saya.. tak suka bila artis baru nyanyi balik lagu-lagu lama.. tak sedap dan tak ori..

No comments:

Post a Comment