Pages

Wednesday 8 August 2012

Ahad ini Hari Saya


Ermm.. nak habaq mai.. hari Ahad ini adalah hari jadi saya.. tapi.. bila dah meningkat ke awal 30 an nie.. rasa macam oh.. saya dah kehilangan jiwa remaja dan rupa remaja.. sob..sob..sob.. jadi sekarang emosi dan semakin matang lebih elok dikata sudah menuju ke arah kedewasaan.. dan pejam celik pejam celik.. sedar-sedar dah tua.. thehehehe

Ermm.. masa umur saya belasan tahun.. kakak –kakak yang berusia 30 –an nie saya dah kira orang dewasa yang semakin nak tua.. thehehehe.. tak boleh join lelebih ngan depa nie.. hormat arhh weh.. tetapi  bila saya sendiri berumur beginik.. saya rasa saya masih muda lagi.. perasaaaannyer nko puan gebu..

Saya agak terkilan sikit ah.. pasal ucapan harijadi dari encik kekanda susah sangat nak keluar dari mulut dia.. saya bukan lah minta dia beli hadiah mahal pun.. bila ucap tue saya pun seronok sebab hubby ingat rupanya hari jadi saya.. theheheh tapi bila dia boleh buat derk jek bila sampai hari jadi saya..  okay takpa..

Bila hari jadi dia pulak saya pun buat derk hover lagik dari dia.. thehehehe sudahnya.. kami tak amik kesahpun hal sepenting itu.. mendelah kami ek.. 

Encik kekanda.. please la wish saya pada tahun ini, jgn lupe lak.. you lupa I lagi hilang ingatan bila harijadik u nanti...

                       Marilah kita saling ingat-mengingati sesame kita laki bini.. boleh ker????
                                          
                                         

No comments:

Post a Comment