Pages

Tuesday 10 September 2013

Ko Ado Gebu 74.6kg?? ado ???



Lepas update luahan hati yang panjang bebenor tempoh hari, Puan gebu dirisik khabar oleh kakak Puan gebu.. dia bagitau puan gebu yang photo-photo yang telah dihapdate puan gebu itu tak boleh menjamin akan kelangsungan kejayaan bagi sesi menurunkan berat badan ini.. sebab.. pakaian yang puan gebu pakai itu membuatkan puan gebu tidak dapat dikesan dalam gambar akan ketepuan gebu tersebut.. hebat kan ilusi.. tapi seriously.. I tak edit apa-apa pun.. Cuma itulah diri puan gebu ketika bergaya.. (tu pun bergaya separuh matik nak dapat angle yang terbaekk… kehhkehh kehh.. kalau ko perasan aku tak berdiri tegak ..aku mesti kasi lentok sikit.. muahahahaha.. kalo berdiri tegak  berisikolah terlihat dek bibit-bibit babat!!!!)

Sila angkat tangan bagi yang setuju dengan pendapat ini.. yang berbulu ketiak takyah angkat tangan... buat malu jek.. cukup angguk-anggukkan aje.. Ramai wanita berbadan sasa dan terlebih muatan .. rasanya memang tak suka..tak suka..tak suka.. bergambar!!! Kalau nak bergambar pun.. mungkin yang ada dalam gambar.. wanita sasa dan mukanya sahaja  bersama  orang yang beramai-ramai..thehehe.. tak pun.. bergambar sambil duduk pangku anak lagi.. konon manja le teww.. letak muka kat dagu anak.. hakikat.. muhahaha…  thehehehe… sebab kami takut bergambar… takut gilerrwww.. pasal dah tau result gambar tue ..macamanaaa…… macam.. @#$2^&*$ !!

Itu pasal lah Puan gebu selalu mencari pakaian yang agak-agak menutup kekurangan diri.. pakaian besar, longgar dari size sebenar ( konon …badan aku masih okay-okay. Okay kepala hangguk ko la sangat kan..  tapi tetap menarik ( aku rasa laaaa hangguk ko.. jugak.... )… sebab nak tunjuk la konon.. wehh walaupun aku nie gebu tahap kuasa tak tahan tapi aku pun boleh berpakaian cantek.. ko mampu??? .. muahahahaha..

Tapi sebenarnya….. perasaan bangga tue bersifat hanya sementara.. walau cantik mana pun baju-baju tue  walau berfesyen.. ropol sana-ropol sini..tapi tetap bersaiz besar dan ko ingat orang keliling yang nampak ko hari-hari nak cakap ko tue kurus ker.. mana ada!!! Mereka itu jujur seperti cucur udang yang digoreng kakak aku yang superb sedap.. sebab rasanya jujur seperti rupanya.. mereka tidak menafikan ko itu sasa.. …. Jadi bila dah besar dan longgar.. tanpa aku sedari aku teralpa dan terperasaan yang aku boleh melantak tak bersempadan.. la nie.. nendiaaaaa…..!!!
Jadi kakak ku berkata lagi.. untuk memoti
vasikan hati dan perasaan yang sudah menjadi separa.. mahu ka tak mahu.. jadi ka tak jadik.. sesi berdiet yang jitu kali ini.. oleh itu aku persembahkan..

THE TRUE COLOUR OF Puan Gebu WITHOUT HER BACKUP DANCER.. EHH.. WITHOUT HER NICE CLOTHES….. waaaaaaawaaaaa….. 





Ini aku ker nie.. masyallah.. nie bukan nie.. nie mak uda… kan..kan.. Hey.. Puan Gebu insaflah.. why u so fattt…. Seperti kotak peti ais bersedia untuk penghantaran… muahahaha..


Pagi raya yang sangat tidak seronok.. tengah salam mak aku.. mak marah sangat dengan aku masa tue sebab aku gemuk.. mak sakit hati sebab aku gemuk.. kehhkehhkehh.. masa nie.. sedih wooo.. bukan sedih pasal kecik ati kan mak aku tapi kat diri sendiri laahh… no mood..no mood.. tapi dalam bersedih.. aku makan jugak mihun soto tue.. wakakakaa..
Nah ..ambik lagi.. ntah haper-haper ntah..dalam gemuk tue ko selera lagik ekk.. cam bagus… 


Inilah sebab utama puan gebu tak hapdate gambar raya tahun ini.. tapi aku gagahi update jugak.. takpa..takpa.. motivasi punya pasai… 





   

Nie lagi lah.. semua anggota keluarga slim-slim.. aku ???? dem…ko ado bahu cam gitu?? sekali ku kepit.. matikkkk !!!

 
Manalah tahu… orang yang berkotak itu pada tahun hadapan jadi kotak gitar pulak.. hoii berangan.. nak kena tanduk ??? apsal  muka aku cam nak cari gaduhh haaa???

TAHUN DEPAN.. SEMOGA AKU LEBIH KECIK DARI TAHUN INI… amin…..amin….


No comments:

Post a Comment