Pages

Monday 29 October 2012

Touch N Go enam pulu sen…



Masa nak datang office pagi tadi.. saya tahu dan sedar diri kad touch n go saya hanya tinggal 60 sen sajek.. jadi saya tiada pilihan lain untuk mendapatkan tiket tol di laluan biasa.. ahhh… memang agak mencemuihkan sebab lambat bila. kereta berderet-deret..

Dah asyik terlupa pulak untuk top up.. sedap jek memandu.. di laluan laju.. sambil otak nie berangan-angan itu , berangan –angan ini.. korang jangan ingat umur dah 30-an nie tak boleh berangan …. Sama jek semua.. bila sorang-sorang.. berangan pun terlebih-terlebih.. termasuk dalam list berangan.. Puan Gebu kurus dan bershoppin baju cecantik bersaiz  SSSSS.. wakakakakaka..

Punya berangan sampai jek kat tol keluar..  saya terlajak dan tidak sedar diri saya terus jek masuk ke laluan touch n go.. betul-betul  sampai kat palang tue baru tersedar.. alamak aku terlaka sudah tapi enam pulu sen.. terpaksalah aku mengangkat tangan dan tunjuk isyarat .. u have to gostan carsssss… kepada kereta-kereta 3 bijik kat belakang saya.. nasib baik mereka berundur.. kehh.kehh.

dengan muka berkulit tebal dan bulat.. saya pun memandu  ke  laluan  tol yang betul… hehehehe.. SAYA MALU.. TAPI SAYA PASRAH…. Thehehehehe..

JADI KEPADA PENGUNA TOUCH N GO SELURUH MALAYSIA TERUTAMANYA PUAN GEBUUU !!!!.. TOP UP LAH DULU SEBELUM PENGGUNA LAIN  TOUCH U DOWN  N SAY U  GO OUT FROM HERE KEPADA  ANDA.. JGN MENYUSAHKAN DIRI SENDIRI DAN ORANG LAIN.. OKAY.. !!!!!

60 sen.. 60 sen… ( sila buat gaya  tangan seperti azian irdawaty  jadi tak betul tue dalam drama 50 sen….)

No comments:

Post a Comment