Pages

Wednesday 3 October 2012

Gaya Tido Anda????


Haaaaaahh.. tetiba saya rasa gambarajah di atas sangat kelakar wehh.. manusia nie macam-macam gaya bila dalam tido rupanyer.... manalah kita tahu sebenarnya rupa kita tido pasal kita tak sedar kan.. kewl kan??? saya ada gaya ke semua itu…. Kewl kan??? Hahahah.. tapi rasanyer yang kerap adalah yang no. 1 … kewl kan?.. tapi gambarajah nie kartun tue kurus jek.. tapi kalau saya ermm.. sepenooohhhhhh alam ruang katil itu.. theheheh…kewl kan????

Sebab saya memang tak sedar apakah gaya yang paling kerap.. tapi encik kekanda kata.. saya tido buas.. merata saya ronda atas katil tue.. thehehehehehe.. lawak betol lah kan.. saya nak tido kena bantal yang banyak.. yakni.. untuk kepala, untuk peluk.. untuk alas kaki lagi, dengan selimut lagi… dan yang paling tak patut,  ermm..  bila bangun pagi.. entah kemana perginya bantal-bantal tue pastu cadar mesti dah tercabut dari tilam itu..  Wonder Pets.. tolonglah carik bantal saya..??? Kehhhhehehek…hehehe…….

Gaya tido Encik Kekanda  : no.1,5 dan 6

Along : no.19,20

Yaya : no 8,9

Yusouf : no 15, yang tu paling kerap

Saya : ere.. no. 1, 2 ,3 …  15 pastu 20….sampai  24.. alamak semua ah.. hihihihihih

No comments:

Post a Comment