Pages

Tuesday 29 May 2012

Tiada photo lama.. tiadalah photo baru..

Saya ingat sebelum saya meng-update photo-photo terbaru.. biarlah saya update photo-photo lama dahulu.. Sebab saya rasa setiap photo ada cerita disebaliknya.. jadi dah lama sangat saya simpan dalam pendrive, jadi saya ingin kembali mengimbas memori-meori daun pisang dahulu… heheheeheh.. photo-photo dalam simpanan saya , kebanyakannya sejak tahun 2008
Sebab time tu baru beli kamera.. sebelum nie tumpang kamera orang saje…

Dan lagi satu, saya rasa family saya tak jadikan bergambar adalah satu aktiviti yang harus
dan mesti…macam kalau ada.. okay.. tak ada pun okay.. tapi bayangkanlah  dah berapa banyak memori yang saya tak rakamkan dan terlepas.. banyak tak terkira.. tapi apa nak buat dah terlepas tak boleh undur balik.. kalau boleh undurlah kan..nak sampai  tahun 2008 pasal badan masih tak gebu lagi.. heheheh.. snap bebanyak..heheheh

Okay.. saya akan update secara berperingkat.. kalau ada masa terluang.. itu janji saya.. mengimbas kembali memori-memori keluarga saya dan sanak saudara.. nanti bila tengok photo tue.. buat-buat tak nampaklah yek akan perubahan bentuk tubuh badan puan gebu yek..

No comments:

Post a Comment