Pages

Tuesday 1 May 2012

ala.. tomeinyer baby 2011 nie


Alahai... tomei tomeinyer... gambar nie diambil kira-kira setahun yang lepas.. yang sebelah kiri tue anak adik.. heheheh anak sulung pasangan pengantin baru.. nama dier.. pia... terpaksa berkongsi kasih tokwan dan opah iyekk dengan anak mak lang & anak mak long juge.. yang tengah tue.. adalah anak saya yakni anak ketiga saya namanyer ucop.. menangis kena apit dengan gegirl... ermm.. pengantin lama yang sibuk kan diri.. jeles kat hang kut syafa (adik saya).. hehehehe yang kat sebelah kanan tue adalah anak akak saya  nama dia mizah.. nie hasil keje keras pengantin yang lebih lama dari saya.. tapi berbaloi pasal ini adalah satu-satunya anak perempuan along (panggilan untuk akak saya tue)....

Kami adik beradik pun tak sangka anak-anak kami sebaya.. dan tok wan dan opah dapat 3 cucu sekali gus.. hrmmm pada mak pia (along dan kak ana minta mahap bebanyak.. yek.. sebab kami tumpang  sekaki termengandung awal dari hang.. hehehehe) upsss sengaja... huwahhahahhahha.. Memang meriah sangat kalau pakat-pakat balik rumah abah.. hahh..dari masa mengandung.. banyaklah berkongsi informasi, tengah berpantang..lagi best.. pasal.. yang adik kena melawat kakak-kakak dia pasal along bersalin pada awal bulan 3 tue.. saya pulak pertengahan bulan 3.. tapi bila dia bersalin.. kami tak boleh nak tengok.. hehehehe.. minta mahap lagi yek adikku syafa.. tapi skang nie.. walaupun dah setahun berlalu.. saya jugaklah yang paling gebu...huhuhuhuhuhuh

No comments:

Post a Comment