Pages

Tuesday 29 May 2012

Saya peminat tamil movies…. (Keluaran luar negara)


Saya dengan ini mengaku dengan berhemah dan tanpa segan silu bahawasanya saya adalah peminat filem tamil yang tegar… yenggge??? Soleyyy?? Vanakam… heheheeheh  dan jujurnya saya juga telah melanggan astro channel box offive tayangan filem tamil saluran 951 bagi melempiaskan nafsu nefsi saya terhadap filem tamil ini…(sudah lebih kurang 5 tahun)

 Apasal ada yang ketawakan saya… weh.. betol lah.. saya memang suka filem Tamil ini.. lebih sukakan nyer dari pada filem hindi.. tumpah tak tipu.. nak kata fanatik hrmmm tidaklah Cuma minat berlebihan saje.. saya kenal dengan retis-retis filem tamil tersebut.. tak payahlan korang sumer nak tahu nama2 retis tue.. korang sumer bukan amik kesah dan kenal  pun..

 Selain lenggok bahasa yang bergulung gulung lagi bersimpul dan lebih penekanan pada huruf ‘d’ tue.. hrmmm jalan cerita yang buat kan saya sanggup mengadap berjam-jam depan tv tue tawwww… jalan cerita yang menarik dengan tema kekeluargaannyer.. dengan tarian yang meriah kaler malernyer, dengan hero dan heroin yang dah putih kulitnya walaupun tak melepak.. best hape.. penuh dengan actionnyer..  time nak gadoh.. movie len angkat senjata dulu tapi citer tamil.. diorang angkat kain dulu simpul kat pinggang.. (tak caya.. cer tengok citer tamil kampung.. betol tak tipu)

Pasal nak tumbuk dan terajang orang jahat senang kot nooo.. tak pun nak tunjuk baka depa banyak bulu kaki.. ntahlah kan nak kira logik memanglah tak logic pasal sekali hero bagi penampo sorang.. tetiba tak pasal-pasal lima orang berkulit gelap dan berambot kerinting dan muka tak ensem langsung berdiri keliling jatuh rebah ke bumi kan....apapun..best non stop uuuu… kalau time scene sedih tu.. hah..memang meleleh air mata daku nie..tak guna punya karthik kasi curang sama kumari.. lebih kurang begitulah..

Pernah buat gila… opsss rahsia nie.. pernah saya tengok tayangan wayang kat rumah.. sms je.. astro first.. wayang di tv rumah anda sahaja.. hehehehehe.. amik nko.. layan 48 jam.. padiapaaa..

Tamil movie.. hikhikhik… tak payah nak susah-susah beratur kat panggung  wayang ( ada beran ke nak beratur masuk panggung tengok filem tamil???). Rm 15.00 satu movie.. hehehehee…hahahaahh err.. citer nie nak publish ke idak???? Malu aihhhhh..  

 
Korang kenal ???.. ini rajni.. padiapaaa..

1 comment:

  1. SIngam..Singa.. ;-) mai2 blog gua..kita kongsi pasai filem tamil

    ReplyDelete