Pages

Thursday 31 May 2012

Karpet Teluk Intan mari….

Oleh kerana karpet kat rumah telahpun berusia 8 tahun plus-plus.. jadik segala debu  dan hama telah bermaharajalela kat atas karpet tuh..Baby pun kulit jenis yang sensitif.. Saya dan encik kekanda telah bercadang mahu mencari karpet yang baru…


Pada bulan yang lepas,  saya dan encik kekanda round pekan teluk intan.. saya laki bini carik kedai karpet untuk dihamparkan di ruang tamu bagi mengantikan karpet lama.. hrmmm adaler yang terberkenan.. pastu saya juga beli alas kaki untuk bilik air.. beli 2 keping dapat 2 alas kaki free.. dapat free pasal kami yang paksa.. heheheeh…  tetapi kali nie pun kami tersalah memilih juga.. sebab karpet tue licin lah..

Belakang karpet tu takder getah .. sebab tue la asyik kena betulkan kedudukan asal..Nampaknya lepas nie saya kena carikan tikar letak bawah karpet tue..



No comments:

Post a Comment