Pages

Wednesday 2 May 2012

Saya makan!!!


hai... tengok.. ini gambar tahun lepas ketika umat islam berpuasa di bulan ramadhan.. jadik.. company ada buat makan-makan kat hotel jadi.. saya serbu dengan rakusnyer.. hrmmm nampak tak muka saya yang suka sangat tue.. sambil tangan tu duk tunjuk ehhh.. jom kita pi ambik makan lagi.. tak cukup neh.. kita makan sampai muntah ndak.. erhhh..  saya takderlah makan sampai macam gitu.. cuma teringat gambar nie.. nie lah first time company buat majlis berbuka puasa.. jadik seronoklah bersama rakan-rakan dan bos.. banyak sangat pilihan makanan kat hotel tue tapi rasa.. so so  ajek.. you know what i mean???? apakes hah.. tetiba cerita bulan puasa nieh.. takderlah.. saje jer tengok muka saya yang bulat gebu tue.. saya sakit hati.. hehehehe.. saya gebu ler.. uwahh uwahhh uwaaaaaa..

No comments:

Post a Comment