Pages

Thursday 10 May 2012

Huk aloh..

TENGOK.. beli ikut nafsu rasa semua cantik kat show room .. terlupa ruang tamu rumah saya yang keluasannya biasa-biasa ajak.. jadik.Bila sampai saja,orang delivery tu jenuh nak masukkan dalam rumah pasal tetiba pintu depan tu mengecik… heheheeh.. time diorang bawak masuk dengan penuh kepayahan.. saya mencelah.. “ yang nie yang 3 sitter kan.. “  mamat delivery pun jawab “ ini yang 2 sitter kak.. yang 3 sitter tue saya pun tak tahu dapat masuk ka tidak”, oh mai god.. besar gabak rupanyer.. rasa time tengok kat show room comel jek saiz dier.. Masa tue saya dah tak boleh nak kata apa pasal tengah blur sangat pasal tak sangka sofa tue gemok gemok belaka.. dah macam rasa kawan-kawan lama tengok saya sekarang.. dulu kecik skang gebu… heheheheh.. 3 sitter tue macam-macam cara mamat delivery dua orang tu sekejap senget ke kiri, skejap senget ke kanan bila  melekat sofa tue kat tengah –tengah pintu masuk..saya pun cakap “ tolak.. tolak kuat..  tapi mamat delivery tu jawab.. “ ikutkan hati memang saya nak tolak (biar lenyek akak sekali), tapi takut nanti terkoyak pulak.. saya pun hanya menggangguk bermaksud faham  yang dalam kurungan tu saya saja tambah bagi sedap  jalan cerita dan akhirnya dapat juga sofa tue masuk.. selepas berhempas pulas ditolak  penuh hemah dan tertib.. Time tue.. saya macam konpius sangat.. apaka???? Sebab niat dihati nak buat bentuk L.. tetapi sebab gabak sangat saya biarkan dulu tunggu encik kekanda balik.. biar dia sendiri uruskan..

No comments:

Post a Comment