Pages

Thursday 31 May 2012

Sila jemput duduk…



Ingat tak saya bercerita pasal sofa tempoh hari, jadik hari nie saya uploadkan gambarnyer sebab ada yang bertanya macamana rupa sofa yang gabak tue.. tak boleh buat bentuk L..
pasal macam tak sesuai sangat. Macam tak kena.. jadi kami sepakat untuk letakkan sofa tue mengadap sesame sofa.. dan letak kan meja kopi segi empat  kat tengah-tengah.. ermmm Sesuai tak???

 Kepada kalian sumer, kalau nak carik sofa tolong buat survey dulu.. ukur dulu panjang pendek dan luas tempat sofa tue sebelum korang beli tauwww..

 Nanti jadik macam saya pulak, ruang tamu ada sofa gabak.. tapi saya rasa sofa bentul L adalah lebih pratikal pada zaman sekarang nie.. dan boleh ubah posisi bila dah jemu dengan posisi yang lama kan.. apapun.. saya bangga bila akhirnya saya dan encik kekanda dah ada sofa..

 Takderlah tetamu kami duduk bersila atas lantai lagi….

No comments:

Post a Comment