Pages

Monday 10 September 2012

Selamat tinggal kak Izati…


Tak ku sangka.. rupanya kak Izati dari HR Department akan meninggalkan tempat kerja kami ini.. yalah bila peluang di luar lebih baik takkan nak tolak.. tambahan pulak syarikat baru yang kak Izati nak pergi nie adalah syarikat GLC… hah banyak lah benefit yang berbaloi dan tak mampu nak ditolak oleh tuan badan.. dan saya rasa tempat kerja saya pun nak counter offer dia  pun tak boleh nak tanding kelebihan syarikat GLC nieh..

Kak Izati di syarikat ini sudah 10 tahun lebih.. kalau takder kak Izati tak bergajilah kami semua.. thehehehehehehehe.. takderlah surat kenaikan gaji dan bla bla bla… tak pernah la saya tengok meja kak Izati tue bersih..memang berlambak kerja dia yang dia kena buat..

So.. sangat sedih sebab saya selalu lepak-lepak dalam bilik HR, bergelak ketawa ngan diorang semua lepas nie tak der lah nak pergi singgah bersembang dah.. hhuhuhuhuhuhhuhu.. apa2 pun all the best kak Izati.. semoga dapat bekerja dengan lebih baik dan kurang streeeeessssss kak izati tue..  !!!!!!

Hari ini ground floor dan first floor bergabung  buatkan farewell untuk kak Izati.. so surprise sebab semua boss turun.. join sekali..  


Sedihnyaaa saya… saya sedih arrhhh… tetapi saya harus BERTABAH!!!!!!! Yang pergi takkan kembali.. tapi yang ada kena terus kan hidup dan berusaha lebih gigih lagik… cayok cayok…


                      Walaupun bersedih akan berpisah.. makan mesti mau maaa..




                                               Bertabah lah kami semua…




                                          Sambil mencungkil maklumat HR… thehehehe




                                         Senyum yek ahkak nie .. seronok nak tinggalkan kami

No comments:

Post a Comment