Pages

Monday 17 September 2012

Open House Rumah Biras…


Alkisah.. Sabtu malam ahad tue  lepas jek pergi open house rumah biras di klang.. yang ada pelbagai juadah mesra rakyat yang di hidangkan.. walaweh.. seronoknya.. ada ikan bakar bersama air asam.. (ini amik baper ekor tak hengat punya.. dan sedap banget )…. Lepas tu ada roti canai panas-panas.. tebar kat situ jek.. best betul.. kuah kacang dal dengan sambal.. nasi lemak pulak pun ada…  (orang jawa makan nasi lemak dan ikan bakar )… tapi saya tak boleh layannnn.. tak reti..

Pastu ada pulak laksa dan bihun sup.. air sirap ..kuih muih jangan cakap ler.. ada seri muka, kuih koci, lepat ubi, kuih lapis, pulut durian, dan ada pulak kek harijadi anak saudara saya si Aqil tue.. hah… saya makan sampai terdiam di satu sudut sebab .. dah kenyang sangat.. hahaahahaha… Puan Gebu.. takda ka rasa insaf di atas kerakusan mu itu.. ehh.. insaf sangat….. sambil tangan letak atas bahu.. lidah terjelir keluar.. mata tengok atas.. hahahahaha…. Dan saya kecewa sendiri pasal tak snap pun gambar pasal otak beku bila tengok manyaknyer makanan… hahahaahyheheehehetheheheheheeh

Nanti le saya cilok le dari fb ker.. theheeheh

No comments:

Post a Comment