Pages

Tuesday 11 September 2012

Korang Suka Lipat Kain???


Terus terang dari lubuk hati saya... saya tak suka lipat kain.. tak suka!!! Tak suka !!! tapi walaupun tak suka saya tetap juga kena buat … sebab sapa lagi yang nak buat.. dari dibiar berlonggok ahh.. yang tue lagi sakit hati wehhh… dan saya lipat tak kemas .. biasa jek.. bila saya tengok biras-biras lipat kain ..ohhh… kemas jek lipatan diaorang.. cantik jek.. tersusun je dari atas sampai bawah..

Saya pulak.. gasak ah.. senget ke, herot petot ker.. JANJI LIPAT… lipat kain dari anak dara sampai sekarang nie pun masih tak reti-reti.. itu kelemahan saya kut.. sama ah ngan seterika baju.. takder lah berside tajam jek baju tue.. biasa sajek…  

Tapi encik kekanda bab-bab melipat kain nie memang kemas giler, kalau dia lipat memang lambat.. kalau sebakul bagi kat dia.. mau dari kul 8.00 sampai tengah malam.. pasal dia teliti sangat.. saya takder ah.. ikut suka hati dan gaya saya ah.. JANJI LIPAT !!!  tapi sib baik mata nie pulak rasa sakit hati dan rimas.. kalau kain tu berlonggok tak berlipat..  jadi walaupun tak gemar melipat kain saya tetap kena buat.. namanya adalah anjakan paradigma… suka hati saya jek.. theheheheeheheheh

                                   Apahal berkumpul anak beranak tue.. ngumpat saya ker???
                                    Ooooo.. encik kekanda potong kuku anak-anak…
              Jadi apa kena mengena gambar di atas dengan tajuk di atas.. theheheeheh


No comments:

Post a Comment