Pages

Thursday 13 September 2012

Mengandung??????


Nanti..nanti.. jgn nak buat spekulasi yang tidak benar.. saya dah tak mahu dah.. cukup la saya besarkan yang tiga orang nie buat masa ini.. dan kalau boleh.. cukup le kut.. tapi kalau ada lagi.. itukan rezeki dari Allah..…  nie hah.. saja je nak update gambar masa mengandung si  yaya dan  ucop tueh…. Hahahahaahaha..

Mengandung kali ke tiga nie pun dah mengembang.. pastu kena operate lagi.. mane idaknye legasi gebu meneruskan perkembangan.. haruslah!!!!! Hahahaahah… saya tak suka snap gambar masa mengandung.. nyampah.. tapi bila difikirkan balik.. biarlah ada dari takder.. memori tue..

Okay.. motif update gambo mengandung.. membuktikan saya pernah  mengandung dan boleh mengandung lagi dan lagi.. thehehehehe…



                                  Masa nie merisik uda azma.. saya mengandungkan yaya..


Masa mengandungkan Along, saya tak tangkap gambar pun.. Rugi sangat … tapi jadilah korang tengok dia yang debab gebu nieh di sini....


                                           Saya dan Puan Sri.. Isteri Tuan Tanah Kedaung

Ini Mengandungkan si yusouf… time ni rasanyer bulan 12  tahun 2010 kut.. annual dinner company.. dapat pulak lucky draw.. pengisar soya.. tapi sepatah haram pun tak paham cara nak buat dia pasal tulis bahasa cina.. last-last.. saya jual jek kat kawan cina.. hahaha puas ati nko..




No comments:

Post a Comment