Pages

Wednesday 20 June 2012

Saya Nak Berpesan Buat Jiran Celupar Saya





. sekali lagi saya dengar kurang enak pasal saya.. saya akan pergi rumah jiran saya tue dan gosok baju kurung saya depan umah dia berbakul-bakul ... kalau tak dapat capai kata sepakat.. kita gocoh aaaaa..



. jgnlah nak mengata orang sesaje.. ahkak pun bukanlah sempurna pun..  asyik pakai kain batik bila keluar petang.. tue pun corak-corak  lama jew.. heheheheh.. lain kali pakai  baju kurung bergosok setiap hari…hahahahaha..



. takat  gosok baju kurung pergi kenduri, tak dapat jadik tetamu terhormat pun.. tak dapat makan kat meja pengantin pun.. takat nak bergaya tapi takder orang pandang pun.. apakes.. syok sendirik. .whhhwheheheheh..



. kalau kami nak pakai baju lama ker.. span baju kurung macam budak laki main besbol ker, corak baju kami Bunga matahari ker.. janganlah kesahkan kami.. jgnlah yekk..



. cuba lepas nie sembang petang citer pasal dosa-dosa silam akak  dan minta ampun kepada jiran tetanga.. confirm 8 tahun tak abis kan…



. time tue serah diri ajelah yek kalau ada jiran yang nak penampo dan maki caci ahkak.. heheheh hahahahaha..



. jangan jadikah saya seperti ahkak.. saya tidak mahu..














2 comments:

  1. sian kat hang ana....along ni pun baru nak berjinak2 nak berblog...tengah kumpui material

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lapasal.. jiran macam ini sila nyah dari muka bumi ini

      Delete