Pages

Sunday 10 June 2012

Saya Main Tipu…

Minggu ini minggu diet  yang penuh dengan penipuan.. saya berjanji tapi saya tak buat pun apa yang saya cakap… benggong arhhh.. saya kata saya diet tapi saya curi-curi makan.. well.. FYI.. hari pertama pun tidak berjaya kerana malam tue minta encik kekanda belikan saya burger daging special.. ermmm so.. telah dimakan tepat pukul 11.30 malam!!! 

Saya tidak mampu nampaknya.. saya tahu keadaan saya yang makin gemuk ini, saya sudah tahu berat saya dah overweight tapi kenapa saya bersikap acuh tak acuh… Kenapa dengan saya nieh.. . arhhh saya tahu kenapa… kerana saya malas.. malas dan malasnyer… taknak berusaha ke arah lebih baik tapi tak nak juga tersepit menjadi gemuk.. jadi apa yang saya mahu????

Dan minggu terakhir cuti sekolah , saya balik kampung encik kekanda..makan pagi, tengahari dan malam berserta minum petang hrmmm takder satu pun saya ketinggalan.. wehhh
Malas saya mengebu…

No comments:

Post a Comment