Pages

Monday 4 June 2012

Hari pertama..

Semalam adalah hari pertama saya cuba untuk kurangkan makan dan bersenam..

 Breakfast      > 5 sudu instant oatmeal bersama susu rendah lemak
 Lunch           > errr.. double chesse burger jek…

 EXERCISE     > senaman hip hop (satu jam) peluh tak hengat.. 
                         (jurulatih dvd yang terlatih.. heheheeh)
Dinner           > 1 keping roti gandum penuh
                         Air suam


Komen Diet >

Minum air 2.5 liter semalam, lunch tak ndak komen pasal saya dan tersalah arah..
Saya rasa macam makanan tue tak berat.. hehehehe..roti burger ??? daging 2 keping??? Keju???
Saya kata tak berat????  Mende???

 Komen  Senaman >

Rasa sakit satu badan nie , lenguh hanya allah saja yang tahu.. time senaman tue.. tercungap-cungap sangat , nampak sangatlah gemuk.. banyak step yang buat separuh jalan.. penat!!!
Trainer tue menari melentik- lentik dan laju-laju jek.. puan gebu buat.. hrmmm macam badak sumbu dipaksa menari..Terseksa uuu.. wakakakaka..

 Nota semangat >

Semoga hari ini lebih baik dan dapatlah kiranya saya bersabar.. eleh.. baru hari ke-2 kan.. takyahlah poyo cangat puan gebu ooi….

No comments:

Post a Comment