Pages

Monday 4 June 2012

Berat Badan Terkini Ialah…

                                                  poyo cangat puan gebu ooi….
Seperti yang dijanjikan .. berat badan saya terkini adalah 73.7kg!!!! ye kawan-kawan.. itulah yang sebenarnya.. jadik apa lagi yang saya nak tunggu kan.. memang haruslah sangat untuk berubah menjadi lebih baik..Saya tidak tipu.. itu berat terkini!!!

Bila turun saja dari penimbang.. rasa macam tak berpijak di bumi pulak..rasa berpusing dan rasa takut pulak menguasai diri.. sudah lama rasanya saya membiarkan diri saya mengumpul lemak yang buatkan saya menjadi gebu aka gemuk..saya dah takder mood time tue..

Apa yang akan terjadi  kepada saya kalau saya biarkan diri saya berterusan begini.. saya mula tersedar..  rupanya saya tidak sayangkan diri saya.. saya makan secara berlebihan..memang ikut nafsu saja..Adakah saya mampu berubah.. adalah saya mampu.. saya sangat takut jika saya lakukan hanya separuh jalan..

No comments:

Post a Comment