Pages

Sunday 10 June 2012

10 Malas Yang Menggebu Dari Tahun 2004 -2012

Saya malas untuk amalkan makan secara sihat

Saya malas untuk bersenam secara konsisten

Saya malas untuk makan buah-buahan

Saya malas untuk pakai baju yang cantik –cantik..

Saya malas untuk melihat saya menjadi kurus

Saya malas untuk cemburu kepada mereka-mereka yang bertubuh langsing..

Saya malas untuk melihat saya di cermin lama-lama

Saya malas untuk menjaga kecantikan untuk Suami aka encik kekanda dan anak-anak

Saya malas untuk kelihatan lebih muda dari usia sebenar..

Saya malas untuk melihat perut buncit saya mengempis.. errr

Jadi tambah lagi 2 bapak malas..

SEBENARNYA MALAS SAYA LEBIH DARI 10 DI ATAS
SAYA MALAS NAK TULIS MALAS-MALAS SAYA YANG SETERUSNYA…

Sebab kerana Sifat Malas ini lah.. Saya tidak boleh maju ke depan.. disebabkan sifat malas inilah saya tidak amik pedulik akan apa-apa pun..  Disebabkan sifat malas inilah saya menjadi gebu seperti ini.. iyek kawan-kawan !!! Kalau anda masih berada pada berat badan ideal.. tapi ada sifat malas seperti ini.. BERJAGA-JAGALAH..

Tahukah anda semua.. saya hanya mengambil kurang dari lima minit sahaja untuk melihat wajah saya di cermin.. itu pun dapat tengok muka dan sampai paras dada sahaja..Sebab saya pun tak suka melihat bentuk tubuh badan saya yang kian mengembang..

Saya sekarang bersedih dan geram.. jadi izinkan saya untuk undurkan diri.. . Saya nak pergi mencari semangat saya yang sudah hilang…

No comments:

Post a Comment