Pages

Wednesday 23 April 2014

Tetibe Jammed Cam Apentah…



Pagi ini cuaca agak mendung… so.. kena bersedia bawak payung ke office niehh.. bukan payung tak disediakan kat office cuma masa nak balik tuh dah  berebut-rebut nak payung … yang ada pun 3 jek… jadi aku malas lah nak kongsi.. bawak sendiri senang citer…

Dah masuk highway.. sambil dengar radio… kepala nie duk fikir .. sampai office nak buat aper … dah susun dalam pale hotak.. aper yang nk buat dulu.. the first things in the list.. update blog.. muhahaahahaha… siot tol… tetiba tengah sedap laju aku drive.. tueh.. keluar je highway.. terus tersekat kat exit tol Sungai Buloh…  Hampehhhh…. 
Wai jammeddd ????? wai…. Wai now…
 
Aargghhhh… tak jalan lagi… apehal ek.. ada ekseden ke  niehhh… dah pukul 9.15 niehhhh…


Aku cam rasa tensi la jugak sebab aku kalau boleh nak sampai office awal skit… tapi tulahkan.. dah sangkut kat sini… dah stuck terlalu lama.. ambil tipon.. mulalah… nak selfie… muahahahaha… aku nak tangkap muka aku jek.. tapi cam buruk jek terserlah double chin n hidung W tue…. Muahahahahaah… 

Jangan lupa dengar JOHARA PAGI ERA yang mereng kerapu kepundeng sekeperr….


Akhirnya pukul 9.30 …kenderaan bergerak perlahan-lahan.. dalam tensi tu tergelak jugak aku sebab dengar telatah  JOHARA PAGI ERA.. gila lawak kembar aku si Johan tue…  diaorang nie lah buat pagi aku rasa sungguh ceria walaupun memang merapu habis ape yang diaorang borak tuehhh… tapi aku memang suka cam tu punyer gaya… tak boleh nak cakap lurus jek.. bosan hidup nanti… 
Tapi seriesly.. yang fire kan JOHARA.. tentulah Si Johan.. gila betul otak dia niehhh… lawak sungguh… aku boleh gelak sampai menjejeh ailio… kuar air mata bagai… heheheheheeh… terbaekkkkk!!!!!!

No comments:

Post a Comment