Pages

Sunday 27 April 2014

Kentut Lagi…



Bhahahahaha… jangan ingat aku dah takder mende nak story dalam blog aku nieh ekk.. korang ingat ini masalah biasa kerr.. kalau terjadi terhadap korang baru korang tau apa yang aku dan department  aku rasa… sungguh menjijik kan..

Eleeehh.. macam kau tak kentut.. iye.. aku kentut gak macam orang lain.. tapi aku tidak melulu seperti dia.. aku lepaskan tika tiada siapa yang tahu.. kan itu beradabb… dan orang pun takderlah ragu-ragu.. sedang menjangka.. bila masa aku melepass…..

Durjana sungguh bontot Mr.XOXO.. dua tiga menjak nie.. makin menjadi-jadik pulak dia punya lantunan kentut tak beradab tuehh… bos aku siap beli spray bagi sorang satu.. asal ada bunyik kentukan MR .XOXO.. maka berteraburlah juga kami spray ramai-ramai.. sudahnya pakat-pakat penin sampai nak muntah sebab tak tahan bau wangi yang dan caca merba..dah bercampur baur…

Tapi walaupun kami spray dan terkadang ada juga tercakap perli.. kalau Mr XOXO.. oranngnya bijak dan tahu  yang dimaksudkan itu adalah dia.. dah tentu dia tak buat lagi kan.. tetapi Mr XOXO.. tak pandai le pulak… dia tetap jugak lepaskan kentut sesuka hati.. dia buat tak faham atau dia memang kurang pemahaman..

Dua minggu pertama aku boleh gelak … suka sangat bila dapat dengar kentut beliau.. memang jadi bahan la kannn.. tapi bila dah lebih minggu dari dua.. hati dan perasaan department aku dah rasa panas dan terbakar-bakar… rasa macam masa dia lepas tue.. rasa nak pergi direct tampo muka dia… kuang hajorrr…..

Tulahhh… oleh kerana masalah ini semakin menjadik-jadik aku terpaksa amik langkah lebih memalukan beliau.. iaitu menampal poster ini….

 
Ko kentut kuat kan... nah hamik!!!!... aku tampal tau.. motif supaya ko sedar kami semua tak suka dan protes

Aku terpaksa… sebab aku tak mahu berterusan mendengar dan menhidu kentut beliau.. tak best okey ???? aku rasa rakan kerja pun turut bersetuju… boss print bagi setiap dua keping kepada mangsa keadaan.. dan kemudian… di tampal di work area memasing.. semoga Mr xoxo.. dapat tengok.. tertengok.. atau lihat.. terlihat…

Mula2 rasa macam boss aku kejam.. tapi boss aku cakap.. that the purpose… memang untuk stop perilaku kurang sopan beliau… pagi tadi aku tampal.. and suprisely… aku tak dengar pun… hrrmmmmm… berjaya kahhh.. cara ini….. muhaahahahahahah….


Tetiba aku interframe dalam isu kentut nie.. ewahhhh…ewahhhh..ewahhhh… tatik tak puan gebu ???? ^ gugur rambut^



No comments:

Post a Comment