Pages

Wednesday 2 April 2014

Cerita Aku Pada Suatu Hari…..


Dah kerana bangga bebenor  kerana berjaya boleh memasak kari.. tersangatlah rajin le pulok buat kari ayam nie..tapaukan untuk pengasuh untuk makan tengahri anak2 aku.. Si Along.. anak aku yang sulung tuh… dia nie memang suka kari.. so ini adalah permintaan dia.. jadi aku sebagai ibu yang baik.. aku ikut lahhh….  



Masa mak aku datang dua tiga hari yang lalu.. aku pun masaklah lauk pauk ini.. tapi mak aku tue kan tak berapa nak makan sangat.. yelah kena pantang makan.. kencing manis tahap kronik dah pun… aku pun tak reti nak buat lauk apa… nie jelahhh… tu pun mak aku tak boleh makan banyak pasal gusi dia sakit.. sib baik aku buat bubur nasik…. Kasihan mak aku… orang rindu makkk….
 




 Lihatlah lelaki2 ini melipat kain… kejadian melipat kain ini berlaku kerana mem besar telah dlanda batuk teruk kronik tahap gaban menari disko dut dan demam yang buat aku seram sejukk. aku mc dua hari berturut-turut dan di ikuti cuti hujugn minggu.. lepas tu aku sambung cuti senin pasal aku amik cuti kononnyer nak bermanja ngan mak aku.. nak jaga dia.. sudahnya mak aku yang jaga aku pasal aku batuk teruk.. terkencing-kencing… suara seksi sangat….
 



Kembali dari cuti sakit,cuti tahunan dan cuti hujung minggu.. nendia depa bagi kat aku.. to my assistan manager… vitamins hang tuh tak berkesan kot pasal aku tak makan lagi.. sebab aku tak bayar lagi.. aku malu dan tak sanggup nak makan.. mana lah nak cari duit nak bayar niehhh…. Pulang balik bleh ???? thehehehehe… ehh.. series niehhhh
 


No comments:

Post a Comment