Pages

Tuesday 8 April 2014

Sometimes…



I just  get angry with this person… 

Aku tau ko tu berpangkat.. tapi pangkat ko tu pun bukanlah paling hebat pun…biasa-biasa sajer.. sampai sekarang pun.. makan hati dan perasaan hadap perangai orang macam kau nie.. ko kena ingat.. ko pun makan gaji macam kitaorang jugak.. tak usahlah berlagak poyo sangat… macam kompeni nie akan  diwasiatkan atas nama ko..

Ko jerit.. ko marah-marah sukati ko je kan.. ko tak hormat langsung orang yang bekerja bawah ko nie yek.. ko sombong… bodoh sombong!!!! Terrible …kita kan bekerja satu team.. ko kena lah tunjukkan sikap yang baik pada orang bawahan ko nie.. ini tidak.. ikut sedap mulut ko jek nak cakap haper… pastu rasa cam best lah yek bila yang dimarahi duduk diam jek… bukan tak boleh melawan.. Cuma taknak cari pasal…

Aku tadi nyaris-nyaris dahhh.. dah terbako-bako.. rasa nak sepak jek muka si hodoh tuehh.. tapi aku bersabarrrrr….. sabarr…….. memang tarak guna la luhhh… bagi aku you are not a good leader… ingat yek ko.. bersatu kita teguh.. bercerai kita roboh.. tanpa orang bawahan ko tak kemana okay.. tak kemana… so.. please treat us as you staffs.. not like you child…. 
 
aku jarang marahhh... walaupun kejadian tuh bukan kena kat aku tapi aku rasa cam tak puas hati.. sebab ko jenis tak menghormati orang lain... kita kerja hari2 mengadap muka masing.. ko kenalah bersikap lebih matang dan jadi leader yang bagus.. kalau macam nie.. apakejadah !!!!..
Bila bertanya jawab acuh tak acuh.. orang dah tanya elok-elok ko jawab lah elok-elok.. ko rasa ko dah bagus sangat ke ko tuehhh… ko rasa ko cam hebat sangat lahh… aku nak ingat kan sikit… jangan melampau.. don’t over the limit… please don’t over do….sebab benda nie semua akan memakan diri ko… ramai haters ko kat office nie.. tahu ?????

Ntah kenapa hari ini .. meroyan dia terlebih-lebih.. putus cinta ke hapa aku pun tak tau.. meluat betullll … aku sampai tahap nak pandang mata dia pun tak boleh dah nie.. mau gaduhhh bergulin-gulin niehhh…. 

Tapi aku masih bekerja di sini kerana aku sayangkan kompeni nie.. aku suka boss besar aku tuh… very ossem… sangat professionalll tak macam ko.. poyo tak habis-habis….  I salute you bosss…

Asam garam kehidupan…  aku tutup mata sebelah hadapi semua ini.. aku pun ada haters juga kot… hahahahaha.. takpa-takpa… ada hikmah di sebalik ini semua… iyaaa…. Hikmahnya.. aku semakin membenci dia !!!!......

No comments:

Post a Comment