Pages

Tuesday 8 April 2014

Hari Rabu Aku yang Havoc..



Apa hari ini wordless Wednesday.. aku yelaahahh… aku tulis sikit jekkk laa ekk… 


Pagi pukul 5.00 aku dah bangun siapkan anak2 sekolah and cergas pergi kerja .. hari ini kena duty di sales office.. so rawang to salak selatan.. faham ajelah ekk.. jammed cam cila****…


Sampai jek.. sebelum nak buat kerja warm up dulu… tengok fb… aper citer terbaru… ade kot lima minit.. pas tu aku tutup ahhh… aku tak boleh lelama ngan fb tueh.. penin ahh penin…


Pastu pi breakfast jap... skang aku kurangkan makan... aku minum air panas kosong dengan mee separuh.... aku makan semua skang tapi aku amik portion sikit.. dah susah sangat nak diet jek gagal.. buat je cara cam gini.. target 2 tahun untuk kurang berat badann.. tudia.. date line lambat laieee..... thehehehhe...  pastu ternoda dengan kiuh hijau merona ini, dua nie RM 6.00 hinggit.. nie kedai Hafiz corner berbulu tuh ahhh... mahal mahal....


Pastu amik jap gambar selfie.. sementara sihat boleh bergambar yek dakkk…  masa nie kat sales gallery.. entah kenapa aku dapat masuk sikit jek.. muahahaha..


Lagi gambar selfie yang memuntahkan… jenuh jugak ek nak dapatkan muka nie sekali.. parah aku meng adjust… hahahahaha..



Nie gambar semalam… saja ja tangkap..kenangan baldi merah.. apakahhh… background cam haremmm kannn kannn ???



Tetiba HQ telefon.. aku dipaksa kembali ke opis dengan segera… alahai.. barulah nak rehat sekejap.. dengki sungguh mereka di sana.aku nak rehat jap pun tak kasi… suka bagi alasan.. aku saja yang boleh buat segala-galanya.. asyik tak tau sajiaaa…. 




Balik jek.. nendia… syabasss ana.. ko memang terbaek… sila sambung dengan penuh dedikasi…^nangis ^......

No comments:

Post a Comment