Pages

Monday 14 April 2014

Bikin Panas Niehhh….




Okay… aku nak citer sikit.. ..dua minggu lepas department aku telah mendapatkan untuk kami seorang pekerja baru.. yakni.. rakan kerja yang baru.. Mr. xoxo… okaylah.. tak der aper yang pelik pun.. berkenalan seperti rakan pejabat yang lain.. bertanya soalan lebih kurang.. pengalaman dan kehidupan silam beliau…
Okay.. rutin pekerjaan kami seperti biasa… di mana 9.00 pg- 6.00ptg.. rehat pun bersama-sama… dah tak campur dengan jabatan lain.. sebab.. aku punya boss nie sangat punctual.. kalau ko lambat dari lunch.. kena maki jawabnyer nanti.. so.. bila keluar sekali tuh.. masing-masing ingat-ingatkan… 
 
Dalam keadaan orang sibuk bekerja di sana-sini.. jelas kedengaran bunyik pretttt...prrrooooot..preeetttt....
Minggu lepas…. Sedang aku dan rakan2 kerja sedang leka menyiapkan tugasan pejabat.. dalam secara tiba-toba terdengar bunyik seperti pretttt…..prettttt.. prroottt.. sayup-syup jek bunyik itu…  aku dengar tapi buat tak tahu… tapi makin di biar makin banyak kali jugak dia berbunyik… selang setengah jam… pretttttt….protttt… .pretttt.. tapi macam aku cakap tadi.. sayup---sayuppp jekkk…


Semenjak dari itu… memang setiap hari bunyik yang sama akan bertandang… dalam heran tak heran tuehh.. takdak siapa pun yang bersuara.. dan bertanya.. .semua sibuk bebenor… dan pada suatu hari, seperti biasa office aku nie  pukul 5.00ptg akan off air cond.. nak jimat katakan

So.. dalam suasana yang suram itu.. proooottt….preeettttt… preetttt… aku pun tanya dengan agak kuat… “wehhh.. bunyik aper tue ahhh…  ?,” …semua memandang tepat kat muka aku…. Aku pulak blur-blur.. apehalll wehhh…. Rakan kerja aku tunjuk dengan hujung jarinya.. kepada Mr XOXO… sambil tunjuk asyik orang mengentot… 
 
please Mr XOXO..BEHAVE YOURSELF.... jgn sukati sangat nohhh... tak baek...
Dari situ aku pon pahamm.. selama ini yang aku terdengar dari hari ke hari adakiranya itu adalah bunyik kentot beliau…. Kureng aseemmmm…. Sungguh… patutlah kami semua seperti terkadang hilang punca untuk melakukan tugasan ,,. Rupanya .. terbau dek gas tidak patut dari lubang dubur En.XOXO… no mannerssss…. 

En.xoxo.. semua orang kentut… I tak sangkal itu semua.. tapi kalau dah buat kerja tue secara terbuka pulak… bukan kah itu tidak elok… bukankah tidak sopan berkentukan di sana sini.. kasihanlah kami ini… pergilah melakukan perbuatan tersebut di tempat yang lebih tertutup dan tidak siapa yang tahu.. kan bagus berahsia begitu…. Macam aku.. selalu pergi bilik filing…  melepaskan hajat dan tinggalkan di situ…muahahahahahahaha….. hahahaahahahah….

No comments:

Post a Comment