Pages

Tuesday 29 October 2013

Mahal Melampo...






Lunch tadi.. oleh kerana teringin tangat makan kari mamak.. dengan langkah kanan aku pun pi kedai mamak.. ambik nasi separuh. Dua ketul daging ,bendi sesenduk dan sirap limau… depa cas aku RM 9.30.. tudia….. awatlah mahai sangat… aku terkezut.. kalo hari-hari cam nie mampoih..  habis bulu ketiyak gugur berderaian cam nie..habaq mai.. katalah aku amik ayaq kosong sekalipun.. makan jaa dia cas haku RM 7.50… ini namanya cekik darah… bagi aku ini dah mahal.. kalau aku ambil ayam masak merah besar lengan aku nie takperlah… nie daging dua ketui.. tu pun besar ibu jari kaki abang Pakistan jek…
Orang sebelah haku amik paha ayam satu ketul sayur setinggi gunung baper lah dia kena tue…  jadi aku nak nota sikit kasi abang hafiz..

Encik Hafiz..
u punya makanan kedai manyak sedap tapi u punya harga manyak gilavavi mahai ooooo.. kalau orang kampong datang u punya kedai makan ini harga u cas.. mau u dilempang mahupun di tumbuk.. u cas mahal sangat.. dan tak logic.. tak logic…  u punya corner manyak cekik darah… gila vavi …I faham u is mamak sebab bulu lebat kat tangan u pun dah membuktikannyer.. tapi takanh arga ini macam kawan.. fuh… haktuihhh…
Sekian terima kasih…

No comments:

Post a Comment