Pages

Wednesday 6 November 2013

Mr Arrogant di TV3



Arhhhh…. Pukul 7.00 malam ini cukuplah sudah 26 episod Drama Mr. Arrogant… 
Auww.. alu suka tengok citer nieh.. tak kisahler citer ini sebenarnya di adaptasikan dari novel cinta.. ada orang cakap yang novel lebih bagus penceritaannya dari drama..

Tapi bagi aku.. aku tak baca dah novel-novel nie since umur dah masuk 30 annnn… Drama macam nie pun dah mampu buat aku terduduk elok depan tv… theheheeh.. masa tue jangan dikaco aku ini.. aku nak tonton tv dengan penuh perasaan sambil memaki-maki watak jahat yang ada dalam drama tue.. si sherry dan jugak Mama Irhammm.. Perangan cam shetan.. theheeheh.. pastu siap aku ada suh cepat-


Bagi aku pemilihan watak tue sangatlah sesuwai.. sukalaaa… watak utama yang aku suka yalah..

Irham.. amboi si lelaki berlagak cam bagus jekk.. garang melampo nko.. sakit ati pulak aku tengok dia suka sgt jerkah-jerkah si Zara.. Padahal cinta sangat kat bin ik dia tue.. lelaki ego cam gitulah… ingat ensem ler tue ek.. bulu dada kuar-kuar manja je kat celah-celah bajuk tue.. ehh… ke situ pulok nko nie Puan Gebu.. tv umah haku kan besor.. nampak semua.. hahahahah.. tapi memang anak maaaaakkkk si lelaki Irham nie.. kadang cam aku dah tonyoh dia ngan berus dawai.. sebab mulut dia ckp lepas…

Zara … tatik tangat.. haku ingat memang bertudung minah nie.. rupanyer dalam lakonan jekk… tak kenal sebelum nie.. tapi boleh berlakon laa… menjadiklaaa watak perempuan suci dalam drama nie.. baik hati tak bertempat sanggup bagi laki kawin lain.. perempuan baik dan lurusssss…… nie pun baik sangat..

Datin.. ape ke nama ntah.. mak si Irham tue.. amboi.. bukan main tak suka dia pada si zara.. yalah bukan menantu pilihan.. orang kampong katanyer.. tapi aku tengok si zara  Hijabista sangat.. bukan kampong… saje jek.. nak jugak kan si sherry yang seksi gila vavi dan tak tahu malu… dalam keadaan strok.. ingat ker dah berubah tapi tetap tak suka Si zara… nak jugak si sherry jadi menantu dia..

Sherry.. pompuan getik dan perasan nak mampus.. dah orang tak suka takyah lah gatai kannn.. nak jugak ngan si Irham tue.. aku rasa dia yang rancang penculikan Zara tue… jahat nak mampus.. camnie ker nak dibuat menantu… haktuihhhhh…

No comments:

Post a Comment