Pages

Monday 4 November 2013

Laporan Diet Bawak Bertendang..



Okay.. aku taknak bersikap poyo terhadap diri sendiri. Semalam aku timbang berat aku is 73 kg.. aku berjaya singkirkan lemak hanya 400 gram aje.. apalah nie weehhh.. okay.. minggu nie aku memang banyak tipu.. sangat banyak tipu.. aku minum teh tarik.. aku amik gak makan berat-berat..  namun makan malam aku tak makan sangat..walopun begitu.. turun jugak sikit..

Takper..takper… nak wat macamana.. itulah hasil yang mendapat setelah usaha yang tidak seberapa.. wat can I say.. tak guna hentakkan kepala ke dinding rumah mahupun berbaring di atas jalan tar.. untuk memperlihatkan kecewa haku..

Tapi bila aku fikir balik.. usaha sedikit  itu aku yang buat.. jadi segala keputusan timbang tara itu juga adalah betul dan benar… u are wat u eat.. huhuhuhhu… okay.. apa yang aku rasa.. aku macam taknak kontiniu… mula nak cari jajan-jajan berpuluh-puluh peket untuk kekecewaan..

Dan aku  juga berfikir banyak kali.. sampai bila nak kecundang .. nanti nak start balik kan payah.. momentum dah ada.. badan pun rasa ringan… okay hapa… so.. aku pun rasa  aku nak continue jugak.. fuh… berpeluh haku memikirkan target 3kg yang perlu aku nyahkan dari badan nieh hujung tahun nie.... fuh… ingat senang.. aku is takooooottttt….

Berat tak turun tapi badan rasa ringan dan sedap.. itu jugak satu result yang sudah bagus.. kan..kan..kan…


Jangan Ditanya kenapa dressing aku seperti mahu ke pasar pagi … theheeh.. aku blue Monday dan kemalasan tahap tak menahan.. seluar palazzo  tu seluar aku tido malam semalam.. wakakakaaka..  punya lah malas tahap tak boleh blah..  inilah photo terkini yang hilang 400gram tue.. thehehhe…

No comments:

Post a Comment