Pages

Tuesday 29 January 2013

Suam-Suam Kuku

Keterujaan Puan gebu berblog.. sudah semakin suram muram.. hehehe.. ketiadaan mood dan masa buat blog ini tidak di hapdate lama nian…   suka tengok blog kasih amani kasih aleeya.. setiap hari mesti hapdate.. suka tengok dan baca.. blog filannie tu pun kelakor.. yalah nak dibandingkan puan gebu dengan blogger fames tue idakler…

Puan gebu buat blog hanya untuk kepuasan diri sendiri.. lagi orang tak tahu kewujudan blog ini lagi puan gebu suka.. jujur nya.. boleh kerat jari baper orang jek yang tahu blog puan gebu.. sebab  puan gebu memang dengan niat taknak spread out kan blog puan gebu nie.. tak mo.. tak mooo..

Puan gebu suka menulis dan bercerita tentang puan gebu sendiri, keluarga puan gebu , kerja puan gebu.. rumah , kereta dan hapa-hapa yang bersangkut paut dengan puan gebu.. tapi bila mula rajin berblog..tetiba blog puan gebu tak boleh nak upload gambar-gambar.. terlalu banyak disimpan dalam phone nie tapi tak boleh nak hapdate dalam blog..

Kat situ .. mood dah jadi tak best daahh.. puan gebu pun tak tahu kenapa..  jadi puan gebu just tulis panjang-panjang.. tanpa ada gambar  terbaru untuk tatapan puan gebu dikemudian hari.. heheheheh.. memang suka baca balik apa yang puan gebu pernah tulis and kadang-kadang tak percaya.. pandai gak haku menulis ek.. heheheheh… sapa nak puji kalau bukan diri sendiri.. hheheheeheheh…

Siapa tak suka bercerita tentang anak-anak.. puan gebu banyak nak cerita tetapi dah jadi macam ini pulak,  tu yang tak hapdate-hapdate tue.. mereka itu adalah kecintaan puan gebu dunia dan akhirat… heheeheh… okay.. bye..

No comments:

Post a Comment