Pages

Thursday 26 April 2012

Si sulong kesayangan saya dan encik kekanda



 ini adalah lambang cinta hati kami yang pertama.. mengandungkan si along ini.. tidaklah susah.. Cuma di situlah aktiviti makan tak terkawal saya bermula.. semua nak di bedalnyer.. konon makan banyak tue baby tak lapar la kan.. konon.. tetapi akhirnya pada 04/04/2005 pukul 5.45 petang lahirlah dia ke dunia secara normal… berat Cuma 2.55kg..jek.. jadik makan banyak tidak berhasil untuk anak  nampaknyer yek ibu..



dan sekarang.. si sulung yang saya panggil along ini.. berusia 7 tahun sudah.. dah besar dah anak saya tue.. seorang yang pandai buat lawak jenaka dan cepat terasa hati.. makanan kegemaran dia ialah nasi goreng kampong.. dapat tue hari –hari pun takper.. sgt suka menyakat .. dan paling suka tanya soalan-soalan.. yang masa saya kecik dulu tak pernah pun saya nak tanya mak saya tau…

tapi ketahuilah along.. ibu sangat sayangkan along.. tiada bezanya dengan kak ngah mahupun adik.. along anak ibu.. anak sulung ibu.. ibu marah bukan sebab ibu tak sayang along.. sayang yang tiada berbelah bagi anakku..  okay..

No comments:

Post a Comment