Pages

Thursday 26 April 2012



Encik kekanda saya..

 Ini suami saya yang menikahi saya lapan tahun yang lalu.. saya sakit hati pada dia pasal.. kenapa badan dia maintain saja tapi saya menjadi gebu tak renti renti nie..???  dia tak pernah pun naik berat badan selepas kawin dengan saya.. tapi saya sebaliknya.. hrmm.. nie nak citer pasal encik kekanda ka.. citer pasal saya??? Encik kekanda ialah………………………..  encik kekanda ckp. Jgn bercerita lelebih pasal diri dia dalam blog saya nie…. Okay.. fine saya hormati keputusan dia..  saya bagi korang tengok photo dia yang maintain ini.. okay..  nak cakap sikit je encik kekanda.. sayang ibu bertambah tambah seperti kenaikan berat badan ibu sepanjang lapan tahun kita bersama.. cuba tengok badan saya yang gebu ini… betapa saya sayangkan abang.. betul nie.. betul..  heheheheeh..


No comments:

Post a Comment