Pages

Wednesday 25 April 2012

saya yang pemakan

oh.. tetibe teringin pula dan terpanggil untuk tulis blog..ini sumer adalah disebabkan minat sgt baca blog-blog fames ames nie hah.. seronok baca blog fames nie.. tengok diorang punya story,muka diorang yang cantik cantik dan pandai bergambar.. pakaian yang up todate gitu.. pastu tengok gambar2 yang  saya sangat suka-suka lah.. dan  tengok dari jauh sahaja.. saya rasa mereka nie semua memang rajin bergambar dan rajin mengupdate blog dan jenis yang suka bercerita apa apa aja yang berlaku saban hari..
menarik bukan... dan biarlah blogger  fames ames  tak tau saya nie suka skodeng blog diaorang hari hari..

lately nie..saya suka terjah blog makan-makan plak.. tengok gambar-gambar dan resepi-resepi yang mengoda dan tak tahan dek nafsu mata.. hehehehehe.. tengok jek tergoda.. pastu perut pun mulalah berkeroncong.. minta diisi cepat-cepat.. lidah pun sukalah lew tue.. pasal lidah yang dapat rasa dulu..
saya seorang yang pemakan.. sangat pemakan!!!!  yakni suka merasa makanan baru dan suka juga memasak..  saya sangat suka masakan melayu.. dari utara hinggalah selatan.. sumer saya suka.. susah untuk tidak berkata tidak suka.. hehehe..

No comments:

Post a Comment