Pages

Wednesday 25 April 2012

PICC, PUTRAJAYA



hrmmm.. gambar nie ehsan dari teman teman terbaik dari ladang..geng2 telekom.. so kami suma nie dari anak dara sampai dah berlaki dan beranak pinak tetap keep in touch.. tapi yang sangat touching tue.. sebab memasing dah lama sangat tak bersua muka. saya pun dah kerja di tempat baru pun.. almost 6 years. jadi bila berjumpa.. sedih dan sayu menusuk dalam hati saya.. .. jadik bila dah berjumpa tue.. bolehlah bergurau senda tak hengat..
tapi pasti korang sumer yang dalam gambar tu tak akan lupakan saya.. never!!! sebab saya sekarang sudah gebu gebus.... hehehehe jadik.. jangan lupakan saya kengkawan.. hehehehe..
tapi ada yang masih maintain bodynyer.. itu saya tabik hormat baring pasal saya tidak mampu untuk menahan godaan nafsu makan saya.. hrmm.. tetiba rindu tahap kuar air mata (nanges skit) terkenang kenangan kita sumer... kepada yang sudi jemput saya pada hari itu.. terima kasih

No comments:

Post a Comment