Pages

Thursday 30 May 2013

Perkahwinanku Tahun Ke 9.. SELAMAT…

Selamat ulang tahun perkahwinan buat suami ku Z Z Bin M…. Kucintaik kamu sepenuh jiwa.. okey tetibe geli-geli dan rasa nak pitam.. sebenar-benarnya..tak pernah-pernah dibuat oleh puan gebu yang puan gebu telah lupa tarikh-tarikh penting orang-orang kesayangan puan gebu.. heheheheeh..

Pertama.. Puan Gebu terlupa akan besday girl Puan Gebu yang satu itu.. bleh ??? memang tak ingat sangat.. ini adalah poyo.. tapi tak tipu ohhh.. memang lupa habis.. kasihan anak daraku itu.. heheh.. tapi buat-buat tak lupa la depan dia… terlalu sibuk di pejabat sampai tak hengat apa benda pun.. jadi..  

Buat Yaya.. kesayangan ibu.. selamat hari lahir anak ibu yang ke 6 tahun pada 22/05/2013 yang lepas.. you is my lady gaga.. ibu sayang kamu sesangat.. ingat.. rajin-rajinlah tolong ibu buat kerja rumah.. sebab orang perempuan Malaysia memang camgitu nasib dia…hehehe.. walaupun nanti ko belajar tinggi pun.. ko duk ceruk dapur gak.. faham !!!! hehehehe.. biar nanti mak mertua puji.. amboi anak dara puan gebu nie.. walau belajar tinggi tapi pandai masak macam chef Wan..

Kedua.. memang terlupa habis nie.. gila betol.. tetiba Encik Kekanda balik cakap.. nanti kita pacak lilin kat atas meja.. I said.. buat tebiat laki aku nie.. pastu dia cakap kan kita dah 9 tahun… wehh.. lupa tak tipu nieh..



Selamat ulang tahun perkahwinan buat suami ku Z Z Bin M…. Kucintaik kamu sepenuh jiwa.. okey tetibe geli-geli dan rasa nak pitam.. sebenar-benarnya..tak pernah pernah dibuat oleh puan gebu yang puan gebu telah lupa tarikh-tarikh penting orang-orang kesayangan puan gebu.. heheheheeh..tapi.. the true is.. i masih tidak memahami sangat akan kamu ..encik kekanda.. hehehe..

Dan kerana  9 tahun itulah .. kami telah menternak, membuat jadual  perancangan segala menda dan adakalanya tidak dirancang.. heheh suka duka sepanjang perjalanan ini.. lembah dan lurah kulewati.. ketenangan yang ku cari kadangkala ditaburi dengan keriuhan anak-anak.. keletihan menjaga rumah tangga usah dirunguti.. memang tanggungjawab tersedia harus dipukuli.. tiada mereka semua.. akan matilah jiwa puan gebu..






 I LOVE U ALLS… SELAMAT ULANG THAUN PERKAHWINAN KITA YANG KE 9 TAHUN.. MOGA-MOGA KITA BERDUA MAMPU MELIHAT MUKA MASING-MASING MENJADI TUA KEREPOT.. MAMPU  MERASA DUIT KWSP KITA BERDUA SETELAH MENCAPAI UMUR LAYAK AMBIL DUIT.. MAMPU MENUNAIKAN UMRAH DAN HAJI, MAMPU BERMAIN DENGAN CUCU.. MAMPU TIDUR SEKALI.. HEHEHE.. yelah walaupun dah tua tak semestinya you di atas katil , I tido atas toto kat lantai di keliling cucu… HEHEHEHEEHEH…


Semoga kita bertabah dalam melayani karenah masing-masing...  encik kekanda kena bertabah dengan i, i kena bertabah dengan encik kekanda dan anak-anak, anak-anak bertabah dengan bapaka dan mak mereka yang garang-garang nieh...

No comments:

Post a Comment