Pages

Friday 17 May 2013

Good Job Farris !!!

Huhu.. sebab aku tidak berjaya untuk menempa kejayaan dalam mnegurangkan berat badan.. jadi aku cerita sajalah kejayaan Si farris ini.. Farris ini adik ipar puan gebu…
Kira menantu sebelah abah la nie....

Kenapa skang semua orang yang badan besar sibuk-sibuk nak kuruskan badan nie.. cuaklah puan gebu macam nier… hehehehe… kalau si farris nie yang badan besar boleh kurus hensem cam nie.. takkan ko tak boleh puan gebu.. nak bukti apa lagi .. takkan nak bukti surat sakit dapat penyakit dari tuan doktor puan????

Actually.. puan gebu takderlah rapat sangat ngan adik ipar nie.. yelah.. .. yelah …orang tak banyak cakap.. dah rupa gitu.. takperlah . kalau jumpa sembang gitu-gitu ajelah ..  dia nie bagi pandangan puan gebu jenis pendiam..

Masa jumpa dia di rumah abah.. masa tue puan gebu melawat dia punya isteri tengah pantang anak no. 2.. masa tue dia dah kecut dah.. ahhh.. terkejut le puan gebu..

Tapi nie pun puan gebu nak tabik spring toping-toing gak.. adakah patut dia telah menghalau lemak tepu sebanyak 27KG !!! dalam tempoh 4 bulan pulak tue.. hehehe.. puna gebu naik berat badan setahun pun tak 5 kg jek.. heheheeh…




Ini Masa dia masih mengalami kecelaruan fizikal dan mental yek…


Nak ini adalah dia sekarang.. nie pun aku cilok kat FB dier..  hahaha.. aku pun tak percaya..  kau dah kurus.. aku tak percaya kau kurus... hahahahaha...

Jadi skang.. dimanapun keluarga aku berada walau sebelah emak ataupun abah.. akulah yang paling gebu disitu… fat on the go.. huhuhuhuh…  apakah erti semua ini.. apakah erti semua ini.. sambil makan cekodok pisang .. kunyah pelan..pelan… heheheeheh




No comments:

Post a Comment