Pages

Wednesday 24 April 2013

Hari Mmmmm…..

Apa tue hari “M” puan Gebu yang gebu.. hehehehehe.. “M” adalah bermaksud malasnyer haku pada hari itu tetapi harus lakukan jugak aktiviti harianku itu… tudiaaaaa… panjangnya  maksud ini  MMMMMMM…. Thehehehe..


 
Hari untuk pakai dan rembat saja apa yang berada di dalam almari.. tanpa perlu digosok.. thehehe.. walaupun berkedut sejuta kali pun.. hada aku kesah… uweheeheheh..
 

Ingat kawan-kawan.. pakaian tue janganlah terlalu sempit sampai melekat di body plus size anda.. nanti tak menahan mendengar orang yang terkutuk mengutuk.hehehe.. jadi pastikan walaupun tidak bergaya pada hari itu.. tapi jangan sampai tangkap muat tanpa mempedulikan keselasaan diri mu.. kerana dirimu begitu plus size ..ehh.. keran dirimu begitu berharga laaaa… hehehhehe
 

Tengok sudah selipar daku.. kerana asyik hujan rintik-rintik air bergelora… jadi puan gebu hanya sempat memilih sandal bata ini untuk ke pejabat.. sandal bata nko…. Ko takder kan… kan..kan.. sangat berbaloi.. sebab.. tika hujan lebat.. waktu pulang kerja kita akan berlari-lari anak.. mengelak lopak-lopak air.. tapi apakan daya.. kadang-kadang tempias jugak..  jadi basah sudah kasut saya..
Tapi kali ini.. tidak mengapa.. sebab saya pakai sandal.. jadi untuk apa penjelasan ini wahai puan gebu.. untuk apa ??? …………………………

No comments:

Post a Comment