Pages

Saturday 30 March 2013

Hari Jumaat Malam Sebtu..

Heee.. Dalam perjalanan balik ke rumah.. dah bagitahu Babysitter yang Puan gebu lambat sikit.. heheheeh.. ada aktiviti yang puan gebu nak buat.. actually.. Puan gebu cari kasut Tinggi.. errmm.. tak banyak choice sangat tapi.. jadilah.. kasut itu.. murah saja..



Ohhh… encik kekanda bising sebab.. u dah terlalu banyak kasut.. ekk??? Mana ada.. ini semuanya kasut puan gebu pergi kerja dan bersantai..mana ada banyak..kan???
 

Lepas tue.. Puan gebu nampak banner Nagoya.. JUALAN MURAH CUTI SEKOLAH.. apalagi.. semuanya murah-murah.. kain yang Puan gebu berkenan yang semester rm 16.00, rm 14.80.. jadi rm 10.00 !!! tak menahan tengok. Pekerja dia pun bukan main melayan kita nie hahah.. cantik tu kak.. cantik nie kak... Puan gebu beli je lah… hehehehe..


Kain yang sempat ku rembat di Nagoya ituww…..

Tup…tup.. Encik Kekanda call bagitau yang Ayah mertua nak datang.. terus cecepat cergas balik rumah.. hheheheehe.. Aktiviti ini tidak dapat dikesan langsung oleh Encik kekanda.. muhahahahaahahah….. Balik je.. terus simpan bungkusan tersebut di dalam almari..

Tengah syok menerai kasut.. Encik kekanda balik.. laju-laju campak dalam almari tudung.. muahaha.. kakahkahaha.. bukan apa.. nanti dia berleterrrrrrr……. Dan ayah mertua pun sampai…..

No comments:

Post a Comment